معرفی کتاب نوجوان | رونی یک پیانو قورت داده
  • کد مطالب: ۱۷۷۴۶۸
  • /
  • ۱۹ شهريور‌ماه ۱۴۰۲ / ۱۵:۳۲

معرفی کتاب نوجوان | رونی یک پیانو قورت داده

این کتاب، قصه‌ی ماجراهای رونیکا با موسیقی است که داستان دختر چهارده‌ساله‌ای را به تصویر می‌کشد. رونی به خودش لقب یک پیانیست تنها را داده است.

هانیه وهابی - این کتاب داستان دختر چهارده‌ساله‌ای را به تصویر می‌کشد که به خودش لقب یک پیانیست تنها را داده و در حقیقت قصه‌ی ماجراهای رونیکا، دختری خیال‌پرداز با موسیقی است.

ماجرا از این قرار است که همه یک کلیپ را دیده و یا آ‌وازه‌اش را شنیده بودند یا دستِ کم خبرش جایی به چشمشان خورده بود. دختری چهارده‌ساله به نام رونیکا (که البته همه او را رونی صدا می‌زدند) در این کلیپ حضور داشت.

آن کلیپ روی‌هم‌رفته دو دقیقه و چهارده، پانزده ثانیه زمان داشت. باوجود این، به شکلی غریب به موبایل مردم راه پیدا کرد و رونی یک‌جورهایی معروف شد.

راستش را بخواهید خیلی هم از این موضوع ناراحت نبود. تا مدت‌ها آن فیلم شده بود تیتر یک خبرها، حرف اول خیلی از کانال‌ها، صفحات مجازی، روزنامه‌ها و خبرگزاری‌‌ها.

راستی یادمان رفت به این نکته اشاره کنیم که علاوه بر رونی، سه تا از دوستانش هم در آن کلیپ حضور داشتند. برای آن که بدانید آن کلیپ دقیقاً چه بود که این‌طور سروصدا به راه انداخت، به شما پیشنهاد می‌کنیم به کتاب صوتی «رونی یک پیانو قورت داده» گوش بسپارید.

داستان جذاب و مهیج این کتاب باعث می‌شود تا آخرین فصل نتوانید از مطالعه دست بکشید.

پس از انتشار آن کلیپ پرسروصدا، رونی تصمیم گرفت کتابی منتشر کند و در آن از جزئیاتی بگوید که جز خودش هیچ‌کس از آن‌ها خبر ندارد و دیگران برای دانستنش ناچارند کتابش را تا انتها بخوانند.

زیرا سردرآوردن از جزئیات، لذتی‌ست وصف‌نشدنی و رونی در کتابش چیزهایی را بیان کرده بود که کسی از آن‌ها باخبر نبود.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.